UNDER CONSTRUCTION !

Monday, October 25, 2010

2:07 p.m (25/10/2010)

tajuk : 2:07 p.m (25/10/2010)



Ya Rabbi!
Sumpah kata,
saya tak sangke ,
saya boleh sampai buat macam tuh.

Tapi, part xboleh belH,
waktu Najwa n shahirah lari!!!

perghhh!!
Fairy tros dah merepek!
Skrip pon ilang dari minda.
cakap ikut suka hati.

haha.
yang awak pula,
AWAT TERGAGAP WAHAI ****** ??
"Hallo. Ya, saya.say. say..saya."
hahaha.

"Tak dapatlah ada tak ini?"
KAVER KETAWA BHAI!
BHAHAHA!
najwa,
suara awak jelas bila saya dengar BALIK!!!
-,-
habislah.
saya takot TERKANTOI!

'perabot!'
'ketampoh'

awak cakap apa, awak?
aashik3x 'ahhh.' 'salah nombor' 'nak cakap ngan siapa?'
-,-
suara saya pon tak ingat dah ke ?
hahaha.
(adakah saya sdg men'kaver' ?)

Saya suka gile part waktu 'ENCIK RAZAK!'

weyyyh!
Ketar lutut gua tahu tak!
hahahahaha!

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...