UNDER CONSTRUCTION !

Wednesday, November 17, 2010

2k :)








School?

It's end already.

Well, quite sad.

YES!

really sad actually.

I don't know how to express this feeling.


2k.

I miss you.

I miss you all so badly.


♥ ♥ ♥


Some note for you, my classmates :)

Ok. Let's start.

Female :

Najwa : Najwa! :) sy xtahu nak cakap apa daa. Sbb awak sendiri tahu apa yang akan sy cakap kan? sy psty rindu. Haha :D lebih3x lagi, awak bnya bjasa dlm hidup saya. :) I'll never let that moment away! Will always stay in my heart :) Banyaklah memory kita bsama. ILYSM

Kamilia : :) sama macam najwa. memory kita terlalu banyak. Sangat sukar untuk diluparkan. Dan tak mungkin pnah saya lupakan. part3x kita sama2x menangis. kita sama3x gembira. kita sama3x ketawa. haha :) lucu bila diingatkan kembali. ILYSM

Shahirah : Hehehe. :) It's okay. We can meet randomly :D InsyaAllah. ILYSM

Ika : Ika. Terima kasih atas segalanya k :) Fairy seronok mengenali awk. Awak baik sgat dengan saya. awak sering hiburkan hati saya. Awak mmg penyelamat kepada ksedihan saya. Awak slalu buat saya tersenyum. TQ, IKa! ILYSM

Hanum : Terima kasih juga. Awak banyak berkorban. Nak3x time, (tempat).. haha.. sian kat awak. awak jadi mangsa pulak. sorry yer, Hanum. Awak kawan yang baik hanum. Awak comel. Dan awak sangat best :D ILYSM

Husna : Husna. Thanks for eveything! Awak banyak bantu saya! kasi saya nasihat dan semangat yang mengembalikan KEKUATAN saya :) Saya xmampu balas jasa awak, Husna. Hanya Allah! ILYSM

Mimi : :D Terima kasih kerana awak telah membantu saya :D awak banyak tolong saya, mimi. TQ! ILYSM

Sarah : Sara! TQ vmuch for eveything! awak mmg best! awak n ika sama jer tau! lagu-lagu jiwang! sampai ada dalam kepala saya. Korang ajar saya. :P hahaha (booh. Fairy xjiwang.. just belajar ilmu yang baru.. kih3x) ILYSM

Farah : Farah! Thanks 4 everything k :) Awak sngat spoting ! :D ILYSM

Anis : Anis, awak macam ika! Awak mmg geng! awak selalu hiburkan haty saya :D ILYSM

Eirina : Thank you vmuch, dear! Mungkin pada waktu mula3x, kita tidak seberapa rapat. Tapi, akhir3x ni kita sangat rapat. Maafkan kesalahan saya ya, Eirina :) Kita bsama. Awak ada saya. Saya ada awak. So, awak xkan rasa sunyi :) Percayalah! Hidup ini masih banyak kebahagiaan yang tersembunyi/. Dan kita yang menggerakakkan kebahagiaan itu agar menuju ke arah yang benar :) ILYSM


---------------------------

(Male)

Zaim : Zaim, saya dan awak macam abang dan adik :) we share almost everything. You know me and so do I. Walaupun, ada beberapa kejadian yang tjadi dlm persahabatan kita, awak kena tahu zaim, once you're my bestfriend, FOREVER YOU ARE my BEST FRIEND! :) Walau apapun yang tjadi, ukhuwwah ini tak mungkin putus! Jangan hanya kerana kejadian itu, kita renggang., Sebaliknya uba untuk eratkan lagi. Ya, zaim? :) ILYSM

Hanis : Awak sangat baik! Pendiam! :) Saya xtahu nak kata apa. Sbb awak mmg baik hanis. Awak dengar kata. Awak xmembantah :) Thanks for your cooperation, Hanis. Saya nak minta maaf atas sgala kesalahan saya pada awak k?

Akmal Azman : Awak pon sama, akmal. Sangat baik :) Saya minta maaf atas sgala kesalahan saya pd awak k :)

Aiman : Aiman, saya nak minta maaf atas sgala kesalahan saya pada awak. Saya tahu saya banyak salah ngan awak. Perempuan ni berbeza. Sebab perempuan ni mmg cepat sensitive. Bila mood saya jatuh, mmg lah -,- sorry sangat2x! Tapi, awak baik :) Awak tahan la juga dengan karenah saya ni. haha :D Terima kasih.

Hanif : Hanif, sama juge! Saya mahu minta maaf! Ei, 0-0 laaah yerr? Perkara lalu, janganlah nak diungkit lagi tau! Buat don't know! N awak xperlu fikir apa3x dah. Awak pon sama, hanif. awak baik. Awak bagi kerjasama. Cuma, yalah. awak kuat main. Tapi, relax laaah! saya rasa sume org hobi mmg bermain. so, janganlah nak rasa perkara2x yang -ve. k?

Syahmi : Syahmi oh Syahmi. Saya nak minta maaflah atas sgala kesalahan saya pada awak sblom ni. Awak pon syahmi. Awak smakin maju dan baik. Huhuhu. Thanks for eveything lah yer!

m. Akmal : awak nih boleh dikira sebagai pak lawak! sbb cara percakapan awak, intonasi suara dan muka yang blur, boleh menggelikan hati sesiapa yang mdengar :) jarang tau ada org cam awak. haha. Akmal, sama juga! Saya nak minta maaf. Thanks for eveything.

Hariz : Awak pn sama, kecik :) awak mmg kelakar :) awak sangat kbudak-budakan! saya suka menyakat awak ! sbb awak mmg comel bila disakat :P haha. Minta maaf ya , Hariz.?

Syimir : BOS!!! hahaha! awak pon SEMAKIN BAIK! dulu, tahun lepas, bukan main! awak suka kacau orang. Dan sekarang, awak makin baik :) Thanks, bos!

Firdaus : Hehehe. Kita tada apa-apa masalah sblom ni kan ganu? Kita COOOOOOL! haha :D thanks for everything, Ganu :)

Amirin : Saya nak minta maaf, Mirin! Tapi, saya rasa kita tak de lah gadoh3x yang macam real. gadoh3x biasa jer kan?

Asyraaf : Saya nak minta maaf la asy! Saya banyak slh ngan awak. Tapi, nasihat saya, jgn prnah mengalah k :) cekal dan tabahkan hati awak.


That's all :)
My fellow classmates,
Thanks for everything :)
If I have done some mistake,
IM SORRY!

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...