UNDER CONSTRUCTION !

Tuesday, November 16, 2010

='( You don't know me








Awak.. Awak.. Awak..

Kalau ya saya spoilkan 'jamuan' tu,

saya betul3x minta maaf,

sumpah!

saya tader niat nak menangis time tuh.

saya macam korang gak,

nak gembira!

Tak nak sedih!

Sapa yang nak kesedihan?

Everyone nak kan KEGEMBIRAAN!


Betul x?

Tapi kenapa awak *nasihatkan* saya macam tu?

Macam tu ke cara awak advice saya SEBELUM NI??

Sorry to say.,

sejak beberapa bulan yang lalu,

awak mmg berubah!

SAYA TERKILAN LA AWAK!

terkilan sangat!


Awak,

saya xmarah waktu part yang awak kata

'xda gune nangis .............................................' n blablabla.

Tapi,

part 'spoil' tu mmg saya tkilan.


SAYA SPOILKAN HARI AWAK KE???

adakah kerana saya majlis tu HANCOR BERANTAKAN?

Awak tahu ke saya sampai kene keluar

nak beli barang2x.

Bukan kejap.

lama.

dari pukl 10pg-5:30 ptg!

Nak kene berjalan.

angkat barang!

DALAM KEADAAN TAK SIHAT!

Lagipun,

korang-korang pon bukannya berterima kasih pon.

='(

Menangis kerana dia hanyalah SEBAHAGIAN!

Sebahagian lagi ialah kerana sikap KORANG3X YANG TIADA KERJASAMA!


Saya buat semua ni,
hanya kerana nak korang rasa bahagia .
Jamuan adalah untuk kita rasa bahagia bersama-sama.
Tapi?
Aa yang saya dapat?
Ashik3x muka yang sama.
Fairy, Kemy, Shahirah n Najwa.

YANG LAIN?


Ah.. stop dulu cakap pasal jamuan ni.

Yang penting sekarang ni ialah AWAK.

awak mungkin agak saya tulis ni dalam keadaan,

MARAH!

xpi sebenarnya,

awak salah,

saya tulis ni dalam keadaan sedih.


Sekarang,

obvious sangat,

awak xpaham saya kan?

awak cakap awak faham saya!

Tapi yang ni jer awak tak faham.


awak,

sama jer tu! Awak tak faham saya maksudnya!

Saya tak nak kata apa,

kalau awak di tempat saya,

awak anggap awak tu saya,

n awak buka blog awak,

n awak baca.

sbb awak kata AWAK FAHAM SAYA KAN?

SAYA AWAK MESTY F.A.H.A.M perasaan saya bila awak baca :)

KAN??

=='


awak,

saya rindukan awak yang lalu.

yang lebih memahami.

yang lebih BIJAK *advice* saya!

Tapi sekarang?

Mungkin bagi saya jer kot. =='

orang lain x.


Copppp!
awak nak bantah apa yang saya kata ke?
saya tak kesah , awak!
awak nak (X) saya pon, saya xkesah.
awak pon mesty benci saya kan sbb saya DAH SPOIL HARI AWAK.

Sumpah,

kata-kata awak sangat tajam.

sehingga mampu menghiris hati saya.

awak tahukan perasaan tu?

SAKIT + PEDIH!


Ok Fine!
Saya nak cakap kenyataan sebenar ni!
Ya, mmg saya nangis sbb xdapat ................................................
Awak kene FAHAM,
last day school.!!
I just want to create 'A' moment with ...........................
maybe awak xsenang mendengarnya.
Tapi,
itu kenyataannya -,-

Saya just nak luahkan semua rasa saya pada waktu tu!

Saya nak keluarkan perasaan itu!

Sebelum 'ansaha' dia! *InsyaAllah berjaya.

='(

Just once! Once! Once ! Once! ='(


Kalau ia menganggu kehidupan awak,

saya minta maaf ='(

saya xberniat.

saya xdapat kawal emosi saya ketika itu!

saya xdapat ='(

sbb sya ni GAGAL!!!


='(

Mungkin awak xtahu,

ada cecair hangat yang sedang mengalir di pipi saya,

Kerana saya xsangke,

di saat akhir-akhir sekolah,

saya marah awak.

awak marah saya.



p/s : mana awak yang dulu , kawan? saya rindukan awak yang dulu ='(

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...