UNDER CONSTRUCTION !

Wednesday, January 5, 2011

Kerana itu Dunia (:

Apapun3x,

saya ucapkan selamat hari jadi , ya?

:)

saya xperlu cakap panjang3x,

at least Allah tahu apa yang saya maksudkan.

[ sekurangnya, saya bersukur ]

end pasal bday.

---------------------

Ok.

Kebetulan,

ada satu hari semasa 2010 ,

[ probably, the last day of 2010 ]

Fairy terima kesakitan.. DUSHH !

Dan di kala itu,

Fairy terasa hidup macam xbermakna.

Dan kebetulan, ketika motivasi sedang jatuh,

Fairy cepat3x mencari sesuatu untuk membina kembali motivasi tersebut.

Dan ,

apa yang Fairy cari ialah seseorang.

seseorang yang Fairy mengadu nasib.

Kerana Fairy tahu,

dia pasti akan membantu Fairy untuk kembali tersenyum (:

Dan ternyata,

dia sangat membantu..

siapa *dia* yang Fairy maksudkan?

Dia ialah seorang wanita cantik, wara' serta sangat ceria :D

Di kelas, dia selalu membuat saya tersenyum dengan karenah dia.

Dan dia ialah ; USTAZAH NOR FAIZAH SARANI (:

Ustazahlah ,

yang membina kembali semuanya :)

Saya bersyukur. sangat besyukur.

Terima kasih , Ya Allah kerana telah mengirimkan dia sebagai penyelamatku tatkala semua ujian yang menimpa terasa beban.

Maafkan hamba, Ya Ghafur..


No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...