UNDER CONSTRUCTION !

Saturday, January 22, 2011

Pembebelan yang PERTAMA.

Assalammualaikum.. Hai..
apa khabar? Maaf.. sekarang lama dah Fairy xonline kan?
hik3x.. busy bebenar sekarang ni.
Sebaik 2011 membuka tirai,
Kalah PM.
[ bukan Perdana Menteri tetapi Pak Mat :D ]
hidup fairy hamper berubah keseluruhannya =='
baik dan buruk..
*weeyyy! apakaubuatnisampaiakujaditidakmenentuni?
akutakdebuatapa-apapun.
kautipu!kaucurihatiaku,derrrr!*
petikan di atas ni adalah rekaan semata-mata.
Perumpaan la, kengkawan.
eh..ehh.. kenapa jadi cam ni?
saya dah sebular suara mengatakan .......
tapi kenapa datang balik?
kenapa masih cube nak ketuk pintu??
Xreti nak pergi kee!!
Ya Insan!! IZHAB MIN QOLBI!!!!
[anda tidak perlu tahu apa maksudnya. siapa yang tahu,
tolong tutup lupakannya ==']
saya marah , saya sedih, saya kecewa.
seryesly, sampainya hati awak ketuk pintu tu.
sedang saya dah beraa kali usir awak.
masih lagi awak cube datang ='(
Kenapa, awak?? kenapa??
awak nak ambil pisau pastu cocok saya balik ke?
Jika benar, akan saya katakan ;
kesakitan itu tidak mungkin sesakit dahulu.
Malah , yang paling sakit sekali ialah tikaman di hati saya.
Tikaman pada anggota badan tidak memebri impak apa3x, tapi sebaliknya bagi hati.
awak boleh buat saya FRUST MENONGGENG! =='
Recharge IMAN balik , fairy weyyy!!!
Xkan dah nak kalah.. ayyo.. Bangun, bangun! Jangan macam ni.
tapi, awak baik ='(
WAHAI INSAN di MUKA BUMI INI,
tolonglah! tunjukkan keburukan awak bg memudahkan urusan saya ='(
[noktah :)]
alamak aii.. apa gua cakap ni.
dah3x.. tutup buka.

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...