UNDER CONSTRUCTION !

Wednesday, February 2, 2011

Dia :)

Kamilia mahayudin.

siapa dia tu?

[sapa berani tanya soalan tu, fairy sarankan baca sampai abis :D hahaha]

manusia lah , for sure -.-''


frends,

selama Fairy bekawan baik,

seryesly,

yang kekal lama ialah Kamilia (:

Sbb stiap tahun Fairy temui pelbagai jenis kawan,

namun kebanyakannya sering berlaku msalah n xboleh nak slesaikan.

n last3x,

jadi kawan biasa.


[ingat! kawan tiada kata 'kita putus'. xpi mungkin xserapat dulu, ada :) xpi xbermakna, tidak kawan kan?]


sbb contoh la kan waktu drjah 6 ,

fairy bru nk mengenali erti sahabat dengan lebih erat.

tutut, xsama skolah pule dah.

Shuhada Muliani (:


yang peliknya,

dengan kamilia ni,

[fairy pon xtahu kenapa]

FAIRY XBOLEH GADOH DGAN DIA LAMA :P

macam , entahlah.

walaupun tu kesalahan dia,

Fairy rasa macam

'i need to forgive her! I need too!!!'

Mmg sokmo mengalah dengan Kamilia ni.

Itulah keistimewaan dia.


Furthermore,

DIA SEORANG SAHAJA KAWAN YANG MAMPU BUAT FAIRY TERSENYUM walaupun dlm keadaan ada masalah.

[pelik kan?]

fairy pon xsangke, sebenarnya :O

mungkin kerana 'pembebelan' dia kot.

hahahaha :D


Yang pasti,

dia mampu gembirakan Fairy.

Fairy mungkinlah jarang kata ;

'i love you' atau apa3x.

Tapi, satu hal dia perlu tahu, n fairy rasa dia tahu,

mmg tanpa perlu ucap dia dh tahu bahawa

fairy sayangkan dia.


Dia mampu tenangkan hati Fairy.

Mungkin inilah yang dikatakan;

teman sejati.

Dan Fairy bersyukur mempunyai teman sejati.


^^


Alhamdulillah.


Sekurang-kurangnya,

Kamilia jenis dengar cakap juge orangnya.

Kami banyak chemistry bersama :)

Sometimes pon perbezaan.

dia tinggi *sikit* , fairy rendah *sikit*

hahaha :D

Mungkin kerana kami jenis SEKEPALA a.k.a PERANGAI GILE3X,

yang membuatkan Fairy ngam dengan dia.


contoh an :

'kemy. hari isnin ni kita puasa. pastu, gi solat dhuha.'

dia pon kata ;

'ok'

tapi tiba3x, hari isnin tu dia xsahur pun,

dia sanggup gak puasa walaupun dipakse berbuka.

[sometimes dia berbuka la juge -.- haha :D]

Tapi, sebagai kawan,

BANGGE WEYH!


cukup lah memuji diri dia,

confem kembang la idong dia berkilokilokilokilometer.


Kemy,

Fairy mungkin xpernah nak tunjuk kasih sayang pada awak kat semua orang,

kita pernah bergaduh,

kita pernah menangis sama-sama,

kita pernah 'berdating' kat tangga >.<

[abes, bongkar rahsia]

kita pernah ketawa sama-sama,

kita pernah layan perasaan sama-sama,

kita pernah menyanyi sama-sama,

kita pernah berkongsi rahsia bersama-sama,

dan semuanya bersama.


Dan itu adalah kenangan terindah dalam hidup ;

Farihah Amirah.


And you're so precious to me =')

So, I won't let you far apart from me.

From now on,

You're part of me ^^

I rarely show my feeling towards you,

but this is the fact, Kamilia.

I do love you.


Thanks for making my day.

Thanks for solving my problem.

Thanks for inspiring me.

Thanks for everything ^^


Wait,

saya ada sajak untuk awak.


Bertahun-tahun ku menanti teman sejati,

untuk sentiasa mendampingi di sisi,

Sehingga detik ini,

tiada siapa yang ku temui,

adakah sukar memperolehi teman yang sering di hati?


Namun malam tidak selamanya sepi,

Apabila mentari datang memancari bumi,

Kutemui si dia yang selama ini kucari.


Aku ingin menjagamu setiap waktu,

aku ingin kau di sisiku selalu,

Aku ingin membina kubu pertahananku bersamamu,

Aku ingin membina istana kasih untuk pelindunganmu,


Kau bukanlah cinta peneman diri,

Namun, kau ialah sahabat sejati,

Yang nyata sekali ,

sahabat lebih mampu kekal abadi.


satu hal masih belum aku lafazkan, kamilia,

aku menyayangiMu keranaNya.


p/s : Menangis 'gua' :'(

p/p/s : jiwang, deer.

p/p/p/s : jelas sekali, sahabat ialah manusia yang terpenting. Hargai sahabat bukan dengan harta. Tapi, hargainya dengan nilai keranaNya. :)

p/p/p/p/s : kamilia, nilah yang fairy maksudkan gamba background dalam pendrive yang Ustazah Amirah ambil hari tu :P hahahah

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...