UNDER CONSTRUCTION !

Sunday, February 20, 2011

Sengeul Chukahae , Sannah helwah, Happy Birthday , Selamat Hari Jadi :D




Fairy nak ucapkan ucapan selamat hari jadi buat yang tersayang.

Lelaki yang sedang bertakhta di dalam hati.
Yang sering menjadi kekuatan, semangat dan inspirasi buat diri Fairy . >.<

hahaha.

이석훈
사랑해요
생일 축하해!

Esok, birthday awak :) Saat yang sangat saya nantikan.

Terasa mahu celebrate bersama [oh. ayat ni tersangatlah menipu]

Oklah. Jujur ni. :)

Lee Seok Hoon Shi,

Selamat hari jadi yang ke 29 :) Hahaha >.<>awak comel >.<>menghiburkan saya dengan suara awak tu. But kadang3x menangis, sbb merdu sangat ='( Itu yang pasti. Melihat wajah awak, buatkan saya tersenyum. Sekurangnya, saya temui penawar kepada hati. Not including , solat wa natlu quran [gile. ayat campor. kejap bi. bm, arab] -.-''

Lee Seok Hoon Shi,

Terima kasih eh sebab datang ke music bank buat comeback stage >.<>'eh. cutenya mamat ni.' [time3x sebelum berputik perasaan cinta ; ah! giler weyh!] n then search internet Sg Wannabe ; Lee Seok Hoon :D Bile start jumpa satu lawan web khas untuk fanatik SG Wannabe, dari situ bermulah bibit-bibit suke pada dia :) N Twitter Fairy direka KHAS untuk mengetahui aktiviti dia :') Dan dari situ, Fairy serius, awak hiburkan saya. Terima kasih. Awak bantu saya melupakan masalah yang pernah saya hadapi. Awak bantu saya untuk tersenyum. Dan itu saya akui. Kerana itu saya letak wajah awak kat tempat yang mudah untuk saya lihat.

Lee Seok Hoon Shi,

awak ialah manusia pertama yang buat saya lupa akan kenyataan duniawi. Contohnya ; [Hanya Fairy dan Allah sahaja yang tahu. Tapi mungkin anda tahu juge ;) ] Kerana itu , saya bersyukur, saya dapat tahu semua ni. Saya ada penawar! Yeay! Seronok la deeeer! :D Bila sakit, cari penawar :) InsyaAllah sembuh. Saya mendoakan kebahagiaan awak.


파이팅 , 이석훈 오빠 ! :(

사랑해요



No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...