UNDER CONSTRUCTION !

Friday, March 25, 2011

Apabila hati kembali berbunga, mekar mewangi

Cooop..coooop! Bagi Fairy jelaskan semua ni di akhir perenggan :P

Mengada ! Xde masa nak bercinta :p

INI BUKAN KES 'BER'CINTA,

xpi kes MENYAYANGI SESEORANG KEMBALI.

MELTING laaa >.<

[haha. nak tahu sapa? baca sampai habis. sorrylah kalau korang sume marah apabila tahu kenayataan sebenar serta maksud yang tersirat :P]

keeh..keh..kehhh.


[start paragraph pertana, korang pasti tahu dah siapa 'hamba Allah' yang Fairy maksudkan ni]


Oh My Sunshine,

Melihat kamu begitu,

sungguhku terkedu,

tiada ku sangka,

kamulah raja di hatiku >.<


Oh My Sunshine,

Imejmu sangat ku suka,

Begitu menarik jiwa,

untuk mendekatimu lama.


Oh My SUNSHINE,

fairy sukeeeeeeeeeeee kamu macam tu! :D

sumpah, COMEEEL! >.<

ayat ; MELTING laaah.

[kemy? awak faham maksud saya kan? sungguh, awak lebih menegtahuinya :'(]


hahaha.

So, To My Sunshine Seok Hoon,

I LOVE YOUR NEW HAIRSTYLE!

IT'S FIT ON YOU!

But,

I miss the old you ='(

The one who I always waiting for.

that is YOU, My Seok Hoon.


Sunshine Seok Hoon,

kalau boleh jangan lama-lama buat style tu,

sbb fairy mula suke akan kamu pada saat kamu yang lalu.

walaupun,

keluanakan suaramu sebab utama menagapa fairy suke kamu,

tapi,

penampilanmu jua penting untuk fairy.

fairy rindu Seok Hoon yang lalu ='(

yang memakai cmin mata,

membuat rambut *cacak* dia atas

[btol ke eja *........* macam tuu? ignore kalau salah]


Hurm..

p/s : Asytaku Ilaik. :'(



No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...