UNDER CONSTRUCTION !

Friday, March 25, 2011

Kehidupan penuh dgan ujian , kan?


Fairy akui,

inilah kehidupan.

sepnajnag minggu ni,

hidup fairy penuh dengan dugaan.

[alaaaaah macam tak biasa fairy ni -.-'' memang setiap hari ada sahaja dugaan yang mendatang.]

Tapi,

apa yang Fairy rasa sedih sangat,

minggu jelas berbeza dari minggu3x sebelom ni.

[peribadi. xboleh kongsi]


entahlah,

start sahaja hari selasa,

sehingga kini,

rasa ='(

heeeem.


apa yang terjadi, biarkan rahsia.

apa yang ingin Fairy tegaskan ialah ;

KUATKAN SEMANGAT.


itu penting.,

just,

jangan jadi macam Fairy.

kebelakangan ni, stress yang melampau membuatkan fairy jadi xtentu arah.



Pucat memanjang..

ashik penat sahaja.

badan terasa lemah dan tidak berdaya.

mudah mengantuk.



[fairy xtahu la ni kesan stress atau mmg fairy penat. tetapi, inilah yang terjadi pada fairy mingggu ni]


otak fairy macam orang gila.

fairy siap tanya ;

'btolke aku yang terima dugaan ni?'

Fairy macam xboleh terima kenyataan walaupun bende tu sudah TERANG TETAPI MASIH MAHU BERSULUH.


Ya Allah,

Jangan biarkan hamba tidur dalam lelap hamba berpanjangan.

kejutkan hamba dari mimpi ini.

biarlah hamba terima kenaytaanMu walaupun pahit,

kerana hamba sangat tahu,

dugaanMu adalah yang terbaik bagiku mendekatkan diri lebih di sisiMu,

Ya Illahi. ='(


Fairy dah tak tahu macam mana nak selesaikan masalah ni,

probablu kene tanya maaa!

Ma, amira tgah tunggu ma ok. sebab amira na luahkan semua ni pada ma. tapi, amira plu tunggu waktu yang paling terbaik.

[ya Allah, berilah hamba peluang. Sudah lama hamba tidak luahkan segala yang terbuku di hati hamba pada sesiapapun melainkanMu.]


Ujian datang pelbagai cara.

Sometimes, melalui kelemahan kita.

ah.., kelemahan fairy, fairy tahu.

kene cover balik kelemahan tu dengan kekuatan.

fairy kene bina tembok kekuatan tu!

Demi diri sendiri :O

LOL.

betollah.


Enough.. enough.

Fairy xnak cakap lebih.

karang, terbongkar pula.

cukuplah tu :))

wassalam.


p/s : walaupun sebentar, hamba bersyukur. sudah mencukupi. :')




No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...