UNDER CONSTRUCTION !

Thursday, March 10, 2011

KKQ [kelas kemahiran Al-Quran]

buat julung kalinya, 'A' dalam subjek KKQ 'tidak termasuk soalan exam yang lepas ; subjektif' :D

alhamdulillah. keputusan yang sungguh mengejutkan Fairy. apatah lagi, hari tu banyak subjek yang boleh dikira sukar. yakni , Pendidikan Agama Islam , Kemahiran Hidup dan KKQ. gile penting -.-'' fairy terlalu meniikberatkan subjek itu shingga tlupa pada subjek KKQ. baca time ada waktu lapang.


tahun lepas, B lepastu B akhir tahun pon B -.-'' Tapi, ada satu kertas ustazah saja3x buat exam. soalan subjektif. hahaha. Dalam sejarah dooh dapat 'A'.. tapi hari ni, alhamdulillah :)

Hal ini kerana pemarkahan yang dikira sekarang bbeza :D

masuk dengan pmarkahan untuk hafazan.


mari sini Fairy nak citer.


Pagi tadi, mujur Fairy dapat hafaz Surah As-Saff sehingga ayat 13. Tinggal satu ayat. Fairy xtahu pule kalau ujian hafazan masuk sekali dengan exam. kalau fairy tahu, xde lah gelabah macam tadi -.-'' buat malu sahaja.


lepastu, time ustazah kata pemarkahan yang brubah, tros fairy menjerit dalam hati.. HAFAZANNN!! satu ayat lagi!! So, dalam keadaan gelabah, fairy hafaz. korang faham tak macam mana org gelabah nak menghafaz? terok cara dia. Sumpah malu Fairy tadi. -.-'' kejap3x tarik nafas.. lepastu, kadang3x ayat yang senang boleh lupa.. kerana tlalu GELABAH. -.-'' sebab fairy tahu Fairy boleh skor dalam hafazan.. so, fairy plu.


dan alhamdulillah :') inilah hasilnya.


p/s : hahaha. xboleh belaaaa waktu kene nyanyi fomular untuk perawi tadi >.<>ILY, girl. Congrats A!!! :D markah sama :)

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...