UNDER CONSTRUCTION !

Friday, April 15, 2011

CN Blue.. >.< LOL!


haaah. baru dapat post tentang ni. sbb, baru teringat ^.^
kebelakngan ni,
fairy dok dengar je lagu diaorg ni,
INTUITION >.<
best.


step by step.
one two three.
dip dip daridu.




haha.
^.^
apsal nampak jungshin hensem sangat ni kat music bank?
-.-'' LOL.
eh, Fairy setia ok dengan *zauj* fairy ; seok hoon.
[sometimes, kita perlu masuk bakul :) ]

Seok Hoon,
jangan risau tau,
saya setia dengan awak.
awak sorang je kat hati saya ^.^
awak je yang boleh buat saya tsenyum.
cepat, datang Malaysia!
saya menanti.
kalau x datang,
KITA BAKOOO!

dah,
nama pun bangau.
bak kata ZAIM :
Like my heart laaa
[translatekan dalam bahasa melayu menjadi ; suka hati saya la]

hahaha. dah-dah. lupakan.
cakap pasal bako ni,
nanti ,
fairy nak post la pasal usop >.<
haha.


No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...