UNDER CONSTRUCTION !

Sunday, April 17, 2011

kemy..kemy..kemy

KAMILIA!! Sambungan novel ni , saya dah ubah. Saya buat farhana meninggal dan bukan Najhan. Maknanya, Najhan sekarang ialah ibu dan abah kepada anak-anaknya. KAMILIA!! Saya menangis baca penulisan saya ni :’( sedih gile bhaaaai! Tak berhenti-henti menangis lagi ni. Macam xpercaya saya yang tulis. Teliti sungguh ayat-ayatnya.[ceeh! Saya masuk bakul kejap]


Tak. Tak! Seryes ni. Sedih. Waktu Farhana meninggal [waktu bersalinkan anak kembarnya ; syifa’ dan foudla] , ayat Najhan paling menyentuh kalbu. Entahlaah. Terasa sampai sekarang ni. Menusuk terus! Alahai. Jatuh cinta pulak kat najhan ni >.< hahaha! Baiknya dia. Kuat bebenar cinta dia. Walaupun hanya sekadar rekaan, tapi, saya rasakan bagaikan najhan itu hidup. Dan saya rasa, saya nak jadikan dia prince charming saya >.< hahahaha!


KEMY!!! Xtahaaaan saya nak tulis kesinambungannya. Hebatnya cinta apabila mencintai isteri/suami kerana-Nya. :’) hehe. Bayangkanlah, macam maa ungkapan najhan apabila Farhana menyahut seruan-Nya. Giler, romantic :’) Oh! Meltingggg! >.< Part yang paling saya xboleh lupakan ialah waktu dia suruh Farhana tunggu dia di pintu syurga. Dia suruh Farhana jemput dia. Ouh! ‘Co cuit’ ! hahaha

Dah! Dah! Kemy, tolong kasi idea kerana saa sudah menemui kebuntuan. Tak pun, awak tolong sambungkan. ^-^ hahaha!

p/s : Eh! Fairy tak main lah ceritera cinta ‘kekasih’ ni. Tak hebat pon :P Cinta suami isteri la best sebab, kita boleh mengajak pembaca mendalami isi hati mereka secara SAH. <- highlight!!

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...