UNDER CONSTRUCTION !

Saturday, May 7, 2011

29 April yang lalu dan seminggu sebelumnya. :)

Hey, sorry lambat post ni. entah, sementara menunggu asar, ada baiknya, Fairy isi dulu waktu ni dengan sdikit ketenangan. First of all, Fairy dah tuka lagu ^-^ No more Seok Hoon ='( hahaha. [Oh, My sunshine, how, i miss you] >.< Gombal! hahaha. Tukar dengan INStrumental laa :) Winter Sonata :) Entahlah.



Mungkin kerana tadi. Fairy, kalau nak study MATH, fairy kene dengar lagu. Bukan lagu. I meat, instrumental. :) Supaya, Fairy boleh turut nyanyi bsama. And, one of the list, lagu from the beginning until now :) Mungkin, kerana itu, Fairy rasa fairy plu letak lagu tu dalam blog fairy >.< Keluarkan SEOK HOON! -.-''



Seok Hoon, PERGILAH KAT NAJWA tu :P ada saya kesah? saya pon dh ada pengganti baru lah >.< buuuuwek [siapa? entahle -.- Oh! ^-^ Wait, saya lupe. Hati saya tertambat pada salah satu peserta Imam Mude :) Tak delah. Just adore him :) Tapi, xdelah sampai saya *GILE* kan awak, sunshine Seok hoon ='( ] <- haha! Emo pule. haish! :P



Najwa, biar pun awak xsuke seok hoon, dan KONONNYa seok Hoon suke kat awok, jangan biarkan air matanya mengalir. Kalau tak, siap awak! saya koyakkan KULIT AWAK tuuuuu :P biar, tisu + otot sumenya saya koyak menggunakan TANGAN saya sendiri. bahahaha. Yeah! Saya memang kejam apabila berkata tentang orang yang saya SAYANG >.< -.-'' Najwa, keterlaluan nya IMAGINASI saya ni :P hehehe, love you girl :)


Ok! Ok! Stop. Kita bcakap ttg 29 April ; Jumaat ; tusyen! Fairy mmg xsuke hari itu. kerana? sbb sbb yang tertentu -.-'' hanya yang gi tusyen je tahu. perghh! mmg laaa hari itu menguji kesabaran sungguh.



Yang ni gamba seminggu sebelum 29 April :
Ramai xdatang sbb kem perdana.
LOL. Buat buku latihan.
Fortunately, pagi tu, saya pinjam dah buku shahirah.
buku fairy tinggal ma kat KL.
-.-''








ada orang tu kan,
dia katakan,
bilakan,
dia tengokkan,
gamba ini kan,
bhawakan,
dia katakan,
fairy kan,
ada kan,
sifat kan,
keibuan kan,
LOL >.< Malu maak.


Gambar selepas habis tusyen :





haaa! Nampak Foudla tgah wat apa :P
dia tgah jelir lidah.
agaknya sapa lah sebelah cameragirl yang sedang ambik gamba yeer >.<
hahaha.
Comel, Foudla




hari ni mood Loubna baik >.<
Sebab tu boleh bgambar dengan dia.
kalau tidak,
dia sering moody :)




apabila melihat gambar ni,
ada sesuatu yang pelik pada wajah saya O.O











Foudla dan Atila.
Tila, Sorry. Gamba awak nampak sebelah je.


apa-apapun, saya seronok itu hari [plus]
sbb, Shahirah bonceng saya, baaaah!
hahaha. tapi, sakit belakang.
besi tu tajam. apatah lagi ada bonggol dekat jalan.
melompat.
Entah, yang terasa, sakit tulang belakang.








p/s : minggu tu fairy makan banyak.. tak berhenti makan DAGING -.-'' hari ahad tu pule, makan steak. Mmglah ^-^

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...