UNDER CONSTRUCTION !

Thursday, May 19, 2011

Apa salah saya, TUAN!!??? :'(


kawad tadi. dengan 'tuan' yang lain.. yang 'tuan' yang lain ni, ok. best ^_________^ dn mudah difahami. sbb kita belajar, bukan TERUSKAN tanpa PEMBELAJARAN. Kalau nak buat rumah, tak kan buat atap dulu, mesti lah kene siap tiang dulu, kan? kire macam tulah.
Sumpah, Fairy ada rasa sedikir berang, apabila disuruh buat sesuatu yang Fairy arasa , Fairy xtahu pun -.-'' perghh. pastu, kene marah. waaaah! :D memang sedap. ^-^
Tapi, tadi, kire ok lah. hahaha. tapi, tadi kan, 'tuan' yang lama tu, TEGO FAIRY!!! sumpah, Fairy kata, APA SALAH FAIRY! Korang nak tahu apa yang dia tegor???
Time tu, kitaorang kenelah berjalan. Kenelah cakap ; satu....dua...satu.. n then, 'tuan' y baru tu suruh bhenti. kitaorang pon bhenti la. lepastu 'tuan' yang lama tu, datang kat fairy bawa tongkat , lihat Fairy seraya bkata :
'suara kene KUAT! Ini namanya BERKAWAD! Kalau suara xKUAT, kene jolok dengan tongkat ni, baru tahu!'
time tu, rasa...haish..haish. salah orang lain, fairy pulak kene. memang SEDAP -.-'' Untuk kawan3xku sekalian, yang mengenali fairy, korang tahu kan, suara fairy cam mana.. kalau kuat, memang kuat. kalau plahan, kuat jugeee :P hahaha [-.-''] alah. O.O tak kan kerana fairy paai tudung labuh, dia pike Fairy ni 'lemah lembut'.
Lemah Lembut? wowww! Gua xmain la lemah lembut ni. Gua rocker, beb. Jatuh air muka gua kalau gua gitu. kalau gua lemah lembut, bakpe gua masuk kawad, lebih baik masak kat rumah.. perghhh -.-'' ; tipu je tu, padahal. XP [hahaha. lemah lembut, biar betempat :) Jangan shingga dilabel 'gedik' kerana sifat lemah lembut tu..]
tapi, memang!! memang Fairy xpuas hati.. kenapa dia kata kat Fairy?? kenapa pike Fairy yang xcakap! sedangkan, fairy rasa ramai orang kat belakang tu ha, yang xcakap ; satu..dua..satu. Sedangkan, Fairy -.-'' memang la, hati panas.. Tapi, nasib baik.. nasib baik, sifat kematangan itu ada. Fairy terima ^-^ apa yang fairy buat? habis serius Fairy tadi. Fairy kasi komitmen yang tinggi. ; ok! Fairy akan bakul sendiri.
Tak pe la.. Yang pasti, APA SALAH SAYA, TUAAAAN!! saya dah habis , keluarkan suara ni. Atas dasar komitmen, thadap tuan dan teammate lain. kalau x, xdenya fairy nak cakap kuat cam tu. aurat, tuan :'(
sekali lagi, APA SALAH SAYA, TUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! ekian, trima kasih.. :D

2 comments:

  1. mmg plu sabo skranag ni. nasib baik, saya 'ok' la juge time tu..

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...