UNDER CONSTRUCTION !

Saturday, May 14, 2011

Assalammualaikum..






Hari ni, entah.. =') Fairy just mahu maklomkan, Fairy terharu dengan kata-kata ni. tengah3x selongkar, tututut, jumpa ayat ni. Subhannallah. Cube anda fahami maksud dia, sahabat. Bukankah apa yang dikatakan ini benar belaka? :) Alhamdulillah. Sedikit sebanyak , ayat ini memberi kesedaran kepada kita..



Tak mahulah cerita sesuatu yang boleh menyebabkan kita lemah semangat, kan? weeeii! xberbaloi pon :) Hanya tambah beban di jiwa. Kita expresskan segala rasa kita hanya pada Yang Satu :') Ya.. anda mengerti, bukan, jawapan yang akan Fairy berikan. as usual lah :)



Nak kongsi ni :)


Actually, saje. jumpa lah gamba tu, cantek sangat. tbe3x nampak tajuk [cinta, kebahagiaan dan air mata] begitu, try ah nak tgok :) ngegehehehehe.

saya sokong seratus peratus apa yang ditulis :) xgune menangis , kan? hahahaha >.< Laa Tahzan. Menangislah kerana Allah. jangan sia-siakan air mata yang akan membantu kita untuk cegah dari Neraka Jahannam , kelak :) Jangan menyangsikan kekuatan, keajaiban ; air mata Kerana Takut Akan Allah :')

so, Jom, ramai3x , hari ni, kita ubah niat, niat untuk Allah. Hanya Untuk Allah :') Dan, percayalah kata Fairy, apapun rintangan yang mendatang, korang pasti boleh ^-^ Hasilnya, tidak akan mampu membuat anda percaya. Sangat , WOW! Nak tahu sebab apa?


hek3x.. kenelah cuba :) Berzikir selalu, hati tenang. Nanti, Fairy kongsikan kisah ini.. [sekarang, ada hal sikit. kene cepat.. Wassalam]

ada sambungan.. Kisah diriku dan Zikrullah.. Fairy buat macam novel sikit ;) InsyaAllah. Akan Fairy usahakan :)

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...