UNDER CONSTRUCTION !

Wednesday, May 25, 2011

Perghhh! Inilah yang yjadi bila MELAYU tak de kesedaran.



Bagi *awak* , seandainya, awak baca. Jangan marah! Sebab, saya sebagai orang Malaysia, memang marah gile dengan awak! awak kene sedar, Malaysia ni juge asal usul awak walaupun awak hanya duduk kat US tu skitar 1 tahun stgah. so, jangan melebeh la yer. orang lain, dok kat sana, ok je. xderlah sampai cam awak. sumpah, awak berbeza.. najwa, kalau awak baca, awak fhamkan ni siapa? saya ambil apa yang dia tulis ni kat wall FB dia -.-'' perghhh !!! memang panas doooe.


lepas saya tgok wall dia tadi, maka, betullah, dia TERsangatlah berubah. Oh, awak. kesian saya tgok awak , yeee :) terpakse berpeluh menahan panas di bumi Malaysia ni. Blablablabla.. malas nak cakap lebih3x. Bak kata Spark [dlm filem rempit kan? entahlaaaah.] ' Lu bikin GUA PANAS jee.' -.-'' eleh, , awak gi US, tu pon kerajaan yang taggung -.-''


so, korang tgoklah sendiri pic tu. tgoklah. dan, sebagai seorang kawan, yang pernah rapat dengan dia, Fairy rasa.., sangat sakit hati. apatah lagi, dia ni, sblom pgi, ok je. entah. yalah kan. nak buat cam mana. Kat US. Macam xtahu pulaaak, an :P






No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...