UNDER CONSTRUCTION !

Sunday, May 1, 2011

[Rushing] SMARTNIAGA 2011


First of all, eh, sorry sorry sebab lambat post laaa. :) hahaha!
Memang sedap buat korang TERtunggu-tunggu.
Bukan apa, kaki Fairy kebelakangan ni sakit. Lenguh3x!
[cop? apa kaitannya dengan BLOG -.-''] <- abaikan!


Btw, ni Fairy post gamba dia :)
heeeh. sorry la. xsempat nak edit.
malas laah ^-^
lain hari.. lain hari..


---------------
tiga gamba ni dari kamera Aina Syamimi.









------------------------
ni baru dari kamera Farihah Amirah :




Gua terkejut bila tgok kawan gua ; Intan lebih tinggi dari gua.
Dulu3x waktu skolah rendah, percaya atau tidak,
dia paras bahu jeee!
sekarang?
-.-''




makan pasta ^-^ sodap!



tandas SMART memang cantik kan :))



haha -.-' dapat bunge ?



yeah! jujurino de italiano. Bangge doh no 3 untuk hasil untung paling banyak ^-^



Oh, Encik Zaim! Ini bunga hanya untuk awak.
Tetapi, bunga lain untuk orang lain laa :)
faham? xfaham kan? :D hahaha!
Biar Farihah Amirah sahaja yang mengerti






Gamba tiga-tiga ni tentang bunga jer disertai dengan topi BABY BLUE saya >.<



Fairy and kemy sedang menjaja. Cam biasa lah.
gamba yang ke dua ni tak puas hati.
kemy, bcoz of your hand, THEY couldn't see me ='(
haha :D



hahaha.
yang ni pule acara membantu untuk membeli.
hahaha. saja.
diaorang berlutut.
drama jeee padahal ^-^
hahaha.
cantik kan gamba ni ?





Fairy menyuapkan kek yang dibeli tadi pada Qurratul.
:D




sifat sungguhx yang ditunjukkan Najwa ^-^
hehehe


Hem.
ada part yang mana Fairy memag tak puas hati dengan hari ni.
kenapa? Wallahualam wabissawa' :)
Biarlah hanya Allah yang mengetahui semuanya.
apa-apapun,
Fairy ucapkan hamdalah atas segala nikmat yang dibrikan.
Terima kasih, Ya Allah.
Hamba bersyukur dapat melihatnya.


Wahai Incik Moncong,

saya meirndui awak. awak kat mana , ha? puas saya cari awak!
tapi, saya xnampak pon.
='(





p/s : daaah.

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...