UNDER CONSTRUCTION !

Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru :')








Salam.. orang sume dah banyak tulis.. Fairy baru nak tulis.. terlelap laa petang tadi ; kawad kaki ^-^ haha.. penat, weyh. tak sangke boleh tertidur.. ingatkan nak barimg kejap, buka mata ; dh tgah malam.. subhannallah.




ok, guyss.. 16 mei. Hari Guru, Hari Guru. :) Alhamdulillah, hari ni, begitu ceria bukan sekali tetapi berkali-kali. ;) hehe. Tapi, untuk konsert tu O.O entahlaah. no comment, sbb Fairy xdapat rasakan kseronokan sepertimana orang lain. Tapi, Untuk tarian BTD ; Infinite tadi, Fairy terpukaaaaau =O wow! sharp gile >.< hahaha! memang happening. Kalau band3x tu, sorrylah, xlayan sangat ; bosan pule tu.



Now, Fairy nak ucapkan SELAMAT HARI GURU kepada Guru3x Yang telah mengajar Fairy :) Untuk Teacher Mastura, Puan Raja Roslinda, Puan Anita, Puan Hasyimah, Puan Zamina, Puan Rohaida, Ustzah Amirah, Puan Norliza, Ustazah Hamidah, Ustzah Wan Mahiah :D [Form 3] , alhamdulillah. terima kasih banyak3x, cikgu-cikgu sekalian. Dengan hadirnya cikgu3x menjadi guru saya., saya bertuah dan sangat bersyukur =)



saya mampu untuk mengubah diri saya, sekali lagi sebagaimana saya berubah dari tingkatan 1 kepada tingkatan 2, belajar untuk menjadi seseorang yang berusaha untuk matang. alhamdulillah. daripada tingkatan 2 kepada tingkatan 3, saya berusaha untuk menjadi pelajar yang berfikiran matang. alhamdulillah, saya dapat semua tu, dengan adanya cikgu sekalian :)



Untuk cikgu Tingkatan 2 [tahun lepas], cikgu3x semua, mengajar saya untuk mengalami perubahan dalam hidup saya. masih belajar cikgu :) Masih mahu membiasakan diri. heeeh ;) Berusaha untukmengikis sifat kebudak-budakan. Cikgu, saya dah kuat dah sikit ^-^ saya dah xselalu menangis [ayat Untuk Cikgu Hani :) ] ; Cikgu Hani, Cikgu Harlyana, Cikgu Hasbariah, Tcher Asdayanti, Ustzah Amirah, Cikgu Wani, Cikgu Rosnazima, Cikgu Yuzailen, Cikgu Ayulaini, Cikgu Sabariha, Puan Affidah, Ustzah Wan Mahiah, Ustzah Amirah , Cikgu Amran dan Ustaz Aziz. :) Terima kasih banyak3x.




Untuk Cikgu Tingakatn 1 [2tahun lepas] ni , memang fairy perlu banyak3x minta maaf.. Sebab, zaman ni, Fairy masih TERSANGATSUNGGUHAMATPALING budak-budak SEKALI [berkali-kali] ='( Terlalu cepat untuk kenal maksud 'remaja' ni. langsung xdapat membiasakan diri mengalami zaman sekolah menengah.. Memang xmatang LANGSUNG. sumpah kata, budak-budak sangat Fairy waktu form 1 -.-'' Cikgu-cikgu, terpakse berthan dengan sikap Fairy ni, allahuAkbar. Bersalahnya diriku. Maafkanlah saya, cikgu. ; Ustzah Rohana, Cikgu Rosli, Cikgu Siti Zarina, Sir Hafizh, Sir Saravana, Cikgu Nazri, Cikgu Wani, Puan Ashikin, Puan Affidah, Ustzah Wan Mahiah,Sir Hanif, Ustaz Sovri, Cikgu Amran. Maaf.. =’(




3 zaman peralihan FARIHAH AMIRAH.
form 1 ; budak
form 2 ; percubaan untuk menjadi matang
form 3 ; matang , alhamdulillah [Fairy dapat kawal diri Fairy menjadi orang yang baru. Fairy xpercaya Fairy mampu lakukannya. alhamdulillah. atas usaha dan dorongan Cikgu-cikgu Fairy^-^ Fairy bahagia =') ]



[perubahan smiley unhtuk stiap form]
Form 1 : =’(
Form 2 ; :)
Form 3 : :D





Terbukti, guru itu sangatlah berjasa dlm kehidupan kita. apa yang berlaku pada kita, adalah apa yang DIDIDIK oleh guru ; ibu bapa, diri kita sendiri :) Hargai mereka.. Jangan lupakan apa yang telah mereka corakkan kepada kalian. Berkat mereka, anda semua mampu berjaya.





Guru., JAZAJUMULLAH KHAIRA JAZA'A. Semoga Allah merahmati anda semua. InsyaAllah :') Syukran Jazilan

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...