UNDER CONSTRUCTION !

Sunday, June 19, 2011

Eh, saya sayang awaak ^^









Muhammad Soba Thohirullah >.<



saya sayang awak.
yeay.. yeay.. beraniya saya buat pengakuan ni.
eh, btol saya sayang awak.
sumpah, xtipu >.<
hahaha -.-''


eh, setelah hampir selesai, Ya Allah lindu daripada fitnah wanita,
Fairy dalam usaha wat ;
Keranamu, Soba.



ARGHHHHHH!!
Scream.. scream.. scream!!
Bak pe nya?
sebab, sumpah dia sweet.
farah, awak pon hebat :')
awak melawan perasaan gayat awak demi selamatkan soba.
Kerana Soba.



Fairy macam tak percaya sume ni idea daripada kepala dan juga otak Fairy ni O.o
Bila dok baca, senyum3x sendiri..
Ketawa, sebab lawak.
nak tahu apa yang lawaknya?
:P xklusif tahu x.



makin berbunga kasih sayang untuk soba.
walaupun di hanya permainan imaginasi.
weyyyh.
ada lagi x lelaki yang almost prfect cam dia di dunia ni.
:)
sebab,
fairy kan tulis novel ni,
bile Fairy tulis, Fairy dapat rasakn kebahagiaan Farah apabila dicintai oleh lelaki seperti Soba tu :')
Bertuah anda jika memeiliki seorang suami seperti Soba.



Kerana itu fairy buat novel ni.
fairy nak rumah tangga yang dibina oleh semua orang kekal,
dengan penerapan yang cuba Fairy sampaikan :)
Eh, tolong jangan kata Fairy budak kecil,
Fairy xfaham erti kerukunan rumah tangga , ok -.-''



Fairy lebih menghargai cinta daripada orang3x yang DAH KAHWIN, CUBE NAK TAMBAH lagi. [highlight tu]
Perghh! Itu memang panas.
Rasa nak kasi smackdown.
Sebab apa? pengalaman mematangkan kita, betul x? ;)



eh, Fairy xpenah berkahwin.
tetapi, adalah yang membuatkan Fairy sangat mengerti
bagaimana caranya
sedikit3x bolehlah.
tambahan, Fairy buat reference through internet :)
supaya ayat yang fairy cuba sampaikan tidak bercanggah dengan agama Islam kita ^^



Pendekatan yang fairy guna,
bukan cinta sebenarnya,
sebaliknya,
bagaimana Islam mengajar pasangan suami isteri itu bahagia melalui Cinta :)
Itu lebih tepat.
Hablum minallah wa hablum minannas , tidak terlupa meski sudah dimiliki.
Itu yang penting.
so, korang. nanti3x Fairy tambah sikit tentang novel ni.
aftaaaaaaaaaaaaaaa, PMR :D
hahahaha.



sabo.
lepas PMR, fairy update terus apa yang berkaitan dengan novel ni.



apa3x pon,
Muhammad Soba Thohirullah,
>.<
sumpah suke watak yang 'saya' cuba tonjolkan.
awak buat saya jatuh cinta kembali..
^^


zaim, set time + date kalau nak novel tu :P
Fairy usahakan untuk online skype ^^

2 comments:

  1. bkn fairy jer yang jatuh cinta kat soba.. saye pon.. sangt2.. sungguh.. soba terlampau penyabar..

    ReplyDelete
  2. anisss!!! soba saya punya :P hahahaha.
    awak ingat saya xnampak ke, nama soba awak tulis kat meja saya :p
    hahahaha :DD

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...