UNDER CONSTRUCTION !

Saturday, June 4, 2011

Pengakuan Berani ; Korang tak kan penah jumpe Pengakuan seberani ini ^^


SAYA JATUUUUUH *CINTA* DENGAN........,
Muhammad Soba Thohirullah >.<
[hahaha. Bodoh! -.-'' Bagi Kawan3x tedekat je tahu siapa Soba ni :')
sbb dia ialah watak yang fairy sendiri bina dalam Novel Tbaru Fairy ^^
Fairy sengaja letak nama dia 'Soba'
Ambik daripada nama tarannum.
Maksud dia ialah 'rindu',
namun, bila Fairy buka kamus,
'Cinta @ Kasih sayang' pon boleh.
Thohirullah pula membawa maksud ;
Thohir ; Suci
ullah ; Allah.
Jika gabung ;
Terpujinya Cinta Suci Allah >.<]
[Publish ? Bila dah besooo nanti :D
Nak kembangkan bakat penulisan [waktu remaja ni]
bila dah adult, bolehlah edit balik penulisan tu ^^]
Soba,
saya buat awak lelaki yang sangat romantik dgan isterinya., lelaki yang penuh ilmu agama dalm dada, tidak bputus asa dengan ujian Allah ; sentiasa bsyukur, bapa yang baik dengan anak3x, sering berlawak ketika isteri bsedih [tapi, kadang3x bawa padah, :P hahaha lawak bile gua baca balik. Kan? Tak pasal3x kene kasi ^(OO)^ Nose saya. hahaha.
Awak sweet laaah ^-^
* Cerita [Mahkota Cinta] ni, nanti , Fairy update la sikit ttg sinopsis dia :)
[walaupun saya yang create awak, saya jatuh cinta!! Seronok doe buat novel ni.]
*Kemy, saya baru *still working* buat tajuk ;
"Ya Allah. Jauhkn diriku daripada fitnah wanita."
heeeeh. Nanti saya kasi awak melalui skype, k ^^
Sian pada Soba dan Farah.
sebab apa? Fitnah Si Efa terhadap Soba kononnya Soba ni nak mendekati dia.
saya yang buat Efa, saya yang marah Efa. mmg sedap.
nangis saya menulis time,
Soba tak putus asa bagitahu isteri dia yang dia betuk3x tak buat, tapi, Fara Endahkan dia je.
walaupun dia yakin akan suami dia.
akhir3x, bila dia percaya,
Farah pule ashik menerima tohmahan pada jiran.
ttg kelakuan Soba.
T^T
Tacing..
berjurai3x air mata ni menitis.
dicampor pula,
time tgah menulis tu,
tgah dgar lagu *Sepajang Hidup - Maher Zain*

2 comments:

  1. hehehe. nak jugak, nak jugak :P
    ok. nanti , bila3x, saya send kat awak ^^

    ReplyDelete

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...