UNDER CONSTRUCTION !

Tuesday, June 21, 2011

Rojli, Syafakallah.





Semalam, PJ. wooow! PJ Hari Isnin tuu. -.-'' Kene gi tukar baju, yalah, pagi3x gi skolah ene pakai baju inform dulu sbb ada phimpunan rasmi.. Secara jujur, memang tidak suka lah. sedikit leceh la nak tukar baju, sume tu. heem.



But, itu bukan kisahnya. Kisahnya ialah Bola Jaring, SOMALOM. Haish. apa yang buatkan Fairy rasa nak cerita, MEMANG BANYAAAk.



Semalam, kami main, bukan ikut kelas. Kalau main ikut kelas, Kelas kami selalu menang bola jaring. Sebab Aina Syamimi, Sarah Alia ada.. star doe diaorang shoot. Fairy nak shoot, boleh. Tapi, kena tambah ketinggian tu ='( Sebab, setiap kali Fairy shoot, COMPEMMMMM xmasuk ='( wow. sedihnya. sbb, Bola tu, xsampai pon kat tahap yang diinginkan.


Kalau main Bola Jaring, Fairy mesti dan perlu jadi center! sbb , Fairy memang suke jadi center! hahahaa >.< Fairy xreti main. Fairy hanya boleh lari + kejar + campak. Simple. Bukan sush sgat. Fairy xplu pikekan pn pasal macam mana nak campak biar masuk.. haha.. no.. no. keje fairy, jaga benteng, rebut bola.


Hahaha. But, nak citer la semalam punya cer. Kami ashik gelak je sbb memang banyak hal3x yang berlaku. N , Fairy boleh dikatakan ORANG YANG PALING BANYAK JATUH DAN DIJATUHKAN. -.-' memang sedap jatuh3x ni sampai sendi pon dah lengoh3x ni. Sekarang, tahan je la sakit. Secara jujur, lenguh ni membantutkan pergerakan Fairy. ebab, Fairy seorang yang KUAT BERLARI -.-'' bila kaki dah jadi begini, Fairy xboleh nak lari :( Menyebabkan airy rasa xbtol sejenak.


Haha.. Yo, Kaki. Semoga anda cepat sihat. Syafakallah :) hahaha.

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...