UNDER CONSTRUCTION !

Thursday, June 30, 2011

Ye. Assalammualaikum.






Er


mm..
Ermmmm...
Errrmmmmm...



erm.
ermm.
ermmm.
ermmmm.



em.
emm.
emmm.


Hurrrm.
Cukuplah Fairy kata,
Fairy sangat berkecil hati dengan apa yang terjadi hari ni.
Subhannallah.
Semoga Allah menghapuskan kesedihan ini dengan pantas.
Kepada Allah datangnya kesedihan ini, Maka, kepada Allah jualah kembalinya ksedihan ini.



Farihah Amirah.
:)
Bersabar , ya? Kita tahu bahawa sabar itu merupakan kunci dalam meraih kegembiraan. so, sabar atas semua ini.
heeeh. ;)
sekarang, awak nampak kan?
bahagia tu kejap je.
Sekejap je, Alah ragut kembali.
kerana, dia tidak mahu awak lalai ketika menerima bahagia.
Laa Tahzan, Farihah Amirah :)



Kuatkan diri awak.
Sabar atas ujian ini.
Ingat apa yang pernah Ustzah Hamidah pesan.
Set dalam minda.



-------------------------------


Maha Suci Allah.
Maafkan hamba jika hamba membuang air mata hamba kerana hal-hal yang tidak patut.
Sedapa upaya hamba cuba mengikis segala kesedihan yang tersemat di jiwa ketika itu,
namun, hamba masih gagal dalam mendidiknya. Hamba gagal lagi.
Hamba masih gagal dalam memperjuangkan semua ini.


Perlu ke saya menyalahkan awak?
walhal, saya yang membuat diri saya sendiri yang sedih.
Tolonglah, jika awak rasa nak sakitkan hati saya sahaja,
bolehkah awak jauhkan diri awak dari saya?
saya juga punya perasaan.


atau mungkin saya perlu menyalahkan awak, pula?
walhal, awak juga sama macam awak,
saya yang terlalu ambil berat apa yang saya rasai.
dan, saat ini, saya masih tidak percaya semua ini berlaku.
kenapa?
sebab, bagi saya, semua ini terlalu berat.
saya yang minta, jelas ditolak. tatkala, waktu tidak tepat,
datang pula semua yang diminta.
Allah.. Dia Maha Mengetahui ap yang terbaik untukku.




Farihah! Ingat.,
adakaanya benda yang awak suke, buruk., yang awak pike buruk tu yang bagus untuk aak.
Itu apa yang Allah katakan. so, relax3x.
Ada hikmhnya. Jangan terlalu pikekan bende ni.
Biarkan semua ni berlalu pergi tanpa memberi kesan pada diri awak ^^
hahahaha! Never.. never. Never!!!







Fairy memang jenis suke menulis.
Dan Fairy harap, gamba hiasan ni, korang xpaham isi kandungannya.
Bagi yang mengerti, heeem. macam tulah. Uish. sumpah menyesal.
ada certain part perlu dicensoredkan kerana mempunyai tanda tangan dan hal3x yang penting. hahaha.


p/s : Assalammualaikum.. Wajib dijawab yeer. Fairy dapat ilmu baru. Daripada tulis 'salam' lebih afdalnya 'Assalammualaikum' atau ; highlight yang ni ; 'ASSALAM'. :)



p/p/s : Masih seperti biasa. orang kelantan kata cam ne ; seperti sekala O.o hahaha. kire cam tu lah.
"Kuatkan Hamba, Ya Qawwi"

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...