UNDER CONSTRUCTION !

Wednesday, July 6, 2011

O.o Voice Recorder?













Assalammualaikum.



Pita rakaman?
Kenapa Fairy leta gamba ni O.O
apa sebabnya?
ngehehehehe [evil laugh]



Takder la.
Saje jer.
Actually, Fairy suruh Pak Wan beli pita rakaman ni dh lama [minggu lepas! eh! kira lama laah tu X)]
Lepastu,
Bila dah dapat.
amboi.
seronok laah.



Apa Fairy nak buat dengan pita rakaman ni?



jawapannya.,
mudah.
Untuk muhasabah diri + pengajaran.
:)
apa yang Fairy maksudkan?
Tak paham.. tak paham..



:-)
Sebenarnya, fairy nak bercakap dengan pita rakaman,
lebih baik dirakam daripada cakap sorang3x , kan?
Dalam keadaan emosi yang tidak menentu,
record,
n then cakaplah sehingga rasa puas.
Ini lebih baik.



Apabila gembira,
dengarlah tape tu kembali,
agar kita dapat tahu luahan sewaktu kita berssedih.
adakah kita mahu terus menjadi sedih seperti itu?


Semoga,
dengan ini,
kita akan menjadi bersyukur.



"Alhamdulillah. Hari ni, Allah membuka pintu kegembiraan pada hati saya.
Tatkala mendengar rakaman ini, Saya benar3x bersyukur dengan rasa gembira ini.
Moga kesedihan itu akan berlalu pergi :-)"


heeeh. Aamin.
InsyaAllah.



Ini adalah satu ikhtiar..
Kerana, secara jujur,
Fairy tidak berkongsi rintihan hati Fairy dengan kawan3x.
tapi, bila dah tak tertahan.
keluar juga dari mulut.
But, secara keseluruhan,
fairy simpannya ^^



Orang kata, nanti bila simpan lama3x akan bernanah sume tu.
hik3x.
fairy akui. but, entah. Fairy lebih suka mendiamkn diri
dalam bab3x masalah diri.
Tak pun, menulis di diary.



hahaha.
Jadi, dengan ada penambahan ini,
InsyaAllah,
suara, tangisan itu kita dapat dengar.
Luahkan segalanya, turut mudah.
:)





p/s : Eirina kata ; "Fairy, kalau awak betul3x 'nak' kat 'Hassan', awak solat hajat supaya dia dekat dengan awak." <- Subhannallah! Eirina ni, sampai ke situ pula dia! kelakar bebeno.


IM Hassan terlalu sempurna untuk dimiliki perempuan style cam saya ni, eirina :) Lagipun, dia sudahpun berusia 26 tahun [saya 15]. Dia duduk di Perak [saya kuantan]. eceyyyhhh.

Alah. Bukan real pon. Dia bukan ada depan mata. :) saya hanya sokong perjuangan IM Hassan. ^^ Dia juga merupakan penawar hati saya. Tapi, batas3x itu masih dijaga. :) sokong bukan erti cinta. Kita hanya kagum sahaja. ^^


Janganlah kata macam tu Eirina. Buat seram sejuk je ni. :P


Saya doakan , Hassan menjumpai jodoh yang terbaik dan akan sentiasa menyokong dirinya dan membantu dalam menjadi suami+bapa+pemimpin yang adil dan mempunyai nilai3x murni yang boleh dicontohi.


Aamin.


p/p/s : Subhannallah. Saya sudah mampu melakukannya tanpa merasai perasaan sedih. Alhamdulillah :’) segala Puji hanyalah BuatMu, Ya Rabbi.



p/p/p/s : Alhamdulillah, Allah memudahkan segalanya. :)


No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...