UNDER CONSTRUCTION !

Sunday, August 28, 2011

Ampun Maaf Dipinta..






Assalammualaikum.
Allah.. sudah 29 hari kita bpuasa, ya? cepatnya, subhannallah. Tak terkata cepatnya waktu berlalu sehingga tidak memberi kesedaran pada diri ini yang sedang menikmatinya. Ya. Sekarang ni pun, sudah berada di Kampung, Melaka.
Sibuk dengan preparation hari raya. Rendang + ketupat. memang busy lah, kan? herrm. entah, rasa nak biarkan Ramadan pergi, memang tak boleh diungkap melalui kata-kata. Perasaan yang sangat tersirat. Cukuplah hanya Dia yang mengetahui.
Secara jujur, Ramadan kali ni, tidak seperti biasa. Jika tahun-tahun lepas, Fairy dapat mengkhatamkan Al-Quran, tidak bagi tahun ini. Jika tahun ini, Fairy dapat solat tarawih di masjid, tidak bagi tahun ni, sebaliknya, buat berseorangan di rumah. Kenapa? Bolehlah Fairy katakan, 2 minggu bturut untuk exam sahaja, membuatkan malam, Fairy habiskan dengan membaca + study + revision. Qiyamulail. Alhamdulillah. :)
Sedih la weyh! Sepatutnya, tahun yang berikutnya lebih baik dari yang lepas, tahun ni, terasa lebih teruk dari yang lepas. Nak salahkan exam, xboleh juga. Kalau Fairy pandai bahagikan waktu, pasti boleh sahaja. Halangan duniawi... haaaah..
Tak pe, tahun depan, free :) InsyaAllah.
jadi, dikesempatan ini, Fairy menyusun 10 jari memonhon maaf dari tangan ke hati eh? Tangan bersalaman , hati memaafkan. sekiranya, fairy ada terkasar bahasa, tulisan fairy pada post3xsebelum ini ada menyakitkan hati kalian semua, Fairy minta maaf..
selamat hari raya, Aidilfitri.
Aidul Mubarak :)







p/s : puasa enam, mari kita amalkan :) korang tahu kan, sekiranya korang bpuasa 6 seumpama korang bpuasa 1 tahun :)

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...