UNDER CONSTRUCTION !

Tuesday, September 13, 2011

Foudla :)






Sannah helwah ya jamilah.
Sannah helwah ya jamilah.
Sannah helwah sannah helwah.
Sannah Helwah ya jamilah.






[macam ni ke lagu dia? Haha. Lupe. Last nyanyi lagu tu pun, time kelas ustaz aziz, tahun lepas. so, lupe dah. sepatutnya, ada satu tempat yang diletakkan nama :P haha. biarlah.]


tak pe. kita buat BI punya pule :P








Happy Birthday to you.
Happy Birthday to you.
Happy Birthday to Foudla.
Happy Birthday to you..








hahahaha. Ok siket. But, kita... Orang melayu. Sayangilah bahasa kita. Bahasa menunjukkan bangsa ;)






Selamat Hari Lahir.
Selamat hari lahit.
Selamat Hari Lahir Foudla.
Selamat hari lahir.








yeaaaay. tiup lilin.. xper3x. haaaah. Hari ni, 13 September persamaan dengan bday adik Fairy sorang ni yang pertama ;) Si Bobot >.< Si Comel >.< hahaha. Sudah setahun sudah usianya. haish. Nanti, pergi tusyen luse, Fairy nak peluk dia :P Eh.. eh! Foudla dah pandai jalan tau walaupun terkedek3x lagi. Tak sangka. fairy dapat tgok sendiri pertumbuhan dia. Dari kecil, sehingga dia sudah secomel sekarang ni ;)






Bayi, kan? Mereka tiada dosa. Kerana itu, mudah untuk didekati dan sangat menyenangkan kita. 






tak pe la.. apa3x pun [sementara dpart on kejap ni :P] Fairy ucapkan selamat hari lahir pada sume3x yang lahir pada Bulan September. Ok? Smoga umur diberkati Allah sentiasa, juga bahagia bersama orang yang kamu semua sayangi. Tidak ketinggalan juga, dapat apa yang korang hajati. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...