UNDER CONSTRUCTION !

Saturday, January 7, 2012

Cintaku hanya padaMu, Ya Allah.





Assalammualaikum, dalam3x, Fairy tgah jalan3x blog orang, banyak Fairy dapat n banyak yang ingin Fairy kongsikan bsama sahabat3x. daripada web yang sama dengan entry sblom ini :)













Ku menatap dalam kelam
tiada yang bisa kulihat
selain hanya nama-Mu, ya Allah..

Esok ataukah nanti
ampuni semua salahku
lindungi aku dari
segala fitnah..

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hamba-Mu yang selalu bertaubat..

Ampuniku ya Allah
yang sering melupakan-Mu
saat Kau limpahkan karunia-Mu
dalam sunyi aku bersujud..

Esok ataukah nanti
ampuni semua salahku
lindungi aku dari
segala fitnah..

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hamba-Mu yang selalu bertaubat..

Ampuniku ya Allah
yang sering melupakan-Mu
saat Kau limpahkan karunia-Mu
dalam sunyi aku bersujud..

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hamba-Mu yang selalu bertaubat..

Ampuniku ya Allah
yang sering melupakan-Mu
saat Kau limpahkan karunia-Mu
dalam sunyi aku bersujud
pada-Mu..




source : Pakar Cinta

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...