UNDER CONSTRUCTION !

Monday, January 23, 2012

Keputusan telah Dibuat, sahabat..







Fairy rasa jawapan yang ingin Fairy minta, sudah Allah berikan. Alhamdulillah.. :') Cume, Fairy akan pastikan dahulu n buat pengesahan, sama ada ini petunjuk aataupun sekadar prmainan syaitan. adakalanya, pkara yang kita anggap petunjuk, itu sebenarnya, rekaan syaitan.






contoh yang paling mudah, melalui mimpi.. :)






xplu fairy ulas panjang3x, xpi, apa yang pasti, pesan dr ustaz mama, sebelum membuat pemilihan [istikharah], hilangkan kehendak dahulu.. bermakna, tidak menyebelahi mana-mana pihak, kerana dikhuatiri, apa yang difikir petunjuk itu adalah permainan Syaitan, seperti yang fairy katakan tadi.






Baiklah. Mungkin esok ataupun lusa, fairy akan mberitahu jawapan fairy.. apapun, smoga rakan3x SMARRT, terutamanya rakan3x 3K n 3J, tabah mhadapi semua ini. :) Fairy berkehendak, Allah juga turut berkehendak, namun kehendak Allah yang tjadi jua :) 






Fairy rasa, fairy nak flashback kembali, sewktu Fairy sedang keliru3x dahulu, antaranya :



Fairy post kat wall ustazah, ketika itu fairy benar3x keliru..
Menitis air mata fairy tatkala menulis semuanya, terutama,
ketika Ustazah mnulis doa' tsebut..



Ini pula, dr kemy.
pada hari keluarnya result SBP.
lihat sahaja ekspresinya.
Kamilia, Mianhaeyo :'(
I love you.. 



N ini pule dr Anis Aqmar. ='(
barangkali, hajatnya bsama Fairy tidak ksampaian.
atau mungkin, InsyaAllah, boleh :)
I love you.






fesbuk..fesbuk. wall-to-wall , lepastu msj. kelebihan fesbuk. free of charge je. kalau x, bazir berapa dh kredit untuk mbincang pdapat. :) but, secara jujur, Anis kelihatan berat. dari cara penulisan dia, "tak sempat nak duduk hostel sama3x." walaupun ada smiley yang tsenyum, tapi... hurm.. tidak mgapalah.






Allah memberkatimu, sayangku.. - Kamilia dan Anis.






Ini pula dekat Blog




babyblue-sashiha.blogspot.com

Thanks, Shahirah. :') Apa yang awak cakap tu, benar. Bukan smua mampu. Even, ramai yang buat pmohonan ke KISAS, namun, saya antara yang terpilih. Inilah pluang keemasan saya, bukan? Apapun yang tjadi, saya berbangga sebab awak dah keluar dr kepompong 'senyap' awak tu n mulai mbuat ramai kawan n berani meluahkan pendapat sdiri n___n InsyaAllah, saya akan msj awak bila dh buat keputusan. tggu esok ataupun lusa, yee! hehe. I love you.








anabellacheer-ana.blogspot.com
saya mmg tahu, karen saya ni memang bharga sbb apa? haha, kene tggu lepas ni. :) tapikan, sampainya hati dia, kata saya budak 'ngok' ='( hahaha :D ada juga yang kene dengan saya nanti. tape. tape. kita tgok jer lah nanti, kan :P sedap dia je. hehe. eh, aina?? awak bukan akan rindu 'karen' saya, tapi, awak juge akan rindu 'rap rap rap' saya.. Yooo Girl! wazzap? haha :) I love you. 








penkertasgunting.blogspot.com
My oppa! btol kata zaim untuk ayat last tu. kita tgok dan lihat sahajalah nanti :) apapun.. saya xmungkin jumpe kawan lelaki sebaik awak, zaim. perghhh. terus ter'flashback' zaman form 2. apapun, jaga IU dngan baik3x. Backup IU , hahaha :D saya sayang awak sebagai kawan kerana Allah, zaim. 








ceritafatienlahni.blogspot.com
"Pergi la fairy, ramai yang mohon KISAS, tp, tak dapat, untung la awak dapat. yeee, memang btul aku pun mohon KISAS, tp tak dapat......." -antara ayat yang tkandung di dalam gambar tsebut.


Fairy jadi tringat kata3x Cikgu sarimah, "itu rezeki awak. tapi, kalau awak tolak, bermakna, ada lah rezeki orang lain."


Rezeki. Peluang. Pilihan telah dibuat, fatien. saya cume plu tggu 1,2 hari ini untuk mencapai kata putus. maafkan saya, fatien. I love you.












hanum21inspirit.blogspot.com/


N salah seorang, yang mampu buat air mata Fairy mengalir apabila mbaca 'entry'nya ialah Norfarahanum Bt Juhar Ariffin. Entahlah.. Sekiranya fairy pgi, Hanum, Fairy minta maaf eh sbb buat awak sedih. Tapi, sekiranya fairy xpgi, skurangnya, kita still boleh jumpe waktu rehat. n, awak akan jadi salah seorang yang sangat saya rindui. even, bila kita dh tukar kelas pun, saya rse rindu kat awak. sbb, hanya awak shaja teman 'karen' saya. yang len, tak de respon cam awak beri. bila karen je, tegak badan awak :') itulah memori.. I love you..










Secara keseluruhannya, memori di SMART memnag banyak.. sangat banyak. Fairy akan beritahu sbb KENAPA fairy rse berat untuk meninggalkan SMART ; SMK Abdul Rahman Talib, KUANTAN!







  •  Rakan-rakan - kenangan terindah <3
  •  Keluarga - Fairy fikir fairy mahu bsama3x dengan Aida lebih lama. nk      ajar dia n banyak lagi lah.
  •  Guru-guru - Terutama Ustazah Amirah n ustazah Hamidah ='( Mereka byak bjase dlm hidup fairy!!



itu sahaja sudah mberi 30% prasaan berat. masing3x 10%. tapi, 20% lagi adalah disebabkan,



pada 14 Mac 2012 ini, fairy akan menunaikan umrah. ='( malangnya, Fairy mungkin tpakse lupakan hasrat itu skiranya Fairy pgi ke KISAS. 2minggu. pembelajaran di Asrama, pasi berbeza dengan skolah harian. kerana, ada kelas di waktu malam dan bnyak lagi. tapi, fairy pcaya, mana mungkin pihak skolah tidak meberi kebenaran walaupun tpakse pgi slama 2minggu. Yang buat fairy rasa khuatir ialah, Kursus Umrah, tentu skali fairy tidak akan pgi ='( Fairy xmahu umrah fairy pada kali ini tidak sempurna. Fairy takut, ada ke masa untuk fairy menghafal doa3x, serta tatacara Umrah itu sewaktu di sana?



Untuk memecah kebuntuan itu, fairy akan ambil langkah untuk menyelesaikannya. Mudah.. Call sahaja. Kita akan dapat tahu, bagaimana. Rabbi Aasir wa laa tuaasir Ya Karim..



Entry 3:53 a.m, akhirnya berakhir. :) Assalammualaikum..


No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...