UNDER CONSTRUCTION !

Friday, July 27, 2012

Soal Jawab bsama Ustaz Ibnu Batoota





Assalammualaikum..


Hehe. Sekejap lagi, [InsyaAllah] Fairy nak buat blogRUNNING sbb dah lama xberblogging kerana kengkangan masa. Nak tebus balik. Dan memenuhi jempuan3x readers3x yang datang ziarah , InsyaAllah. Maaf, ya. Fairy lambat! Fairy mmg gini -.-''






Baru3x ni, sepertimana sudah sedia maklum, Ibnu Batoota dah buat page kat Fb : P Baru je buat. dah seribu lebih yang like. kira hebat lettew.






Kalau kamu xtahu. sila klik di sini untuk menekan butang 'LIKE' supaya kita sama3x dapat mengambil ibrah. Ilmu plu dikongsi, sahabat :) Tak salah Fairy promote ruang sosial ilmu. Tapi, Fairy xtahan dengan nama dia. 'IBNU BATOOTA AL-ANGRY BIRDY' Boleh pulak gitu >.<





Ok. Baru3x ni, Saya, Farihah Amirah memberanikan diri untuk menanyakan DUA SOALAN kepada Ustaz melalui mesej. 4 Hari Fairy menunggu. Akhirnya Fairy dapat jawapan. Nak tahu apa yang Fairy soal?? heeeeehehe. Senang sahaja. Soalannya lebih kepada persiapn diri dalam cabaran. tp, cabaran apa? Fairy akan kongsi nanti. [LEPAS FAIRY DAPAT SEKOLAH!]






Dan, Fairy dapat jawapan yang Fairy cari, alhamdulillah. Walaupun, soalan Fairy kat ustaz panjang berjela3x namun dibalas pendek oleh ustaz, tp, cukup buat fairy gembira dngan jawapannya. snang kata puas hati lah.

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...