UNDER CONSTRUCTION !

Monday, July 22, 2013

Ada apa dengan Hati?





Assalammualaikum..

Entah kenapa, fairy rasa tergerak untuk menulis pada hari ini. Fairy terpaksa mencuri sedikit masa untuk berkongsi, meluahkan sesuatu yang faury sendiri tak pasti , kenapa , mengapa dan apa dia? Tapi, apa yang pasti, apa yang fairy tahu, ianya sangat menyakitkan sehingga Fairy perlu menangis. 


Perasaan itu mula singgah, apabila, fairy terima kiriman surat yang btol3x membuatkan hati fairy hiba sehiba-hibanya.




AllahuAkbar ! Hamizah. Aina. Aqilah. Anis ! Kenapa??? Setelah baca surat dari kamu semua, hati kita,, hati kita rasa sangat terluka.hati kita rasa nak menangis sepuas-puasnya. SEmua memori kita, semua memori yang kita ada waktu kat kisas, singgah di dalam minda kita. dan yang peling memeritkan, bila fairy terpaksa ingat saat-saat akhir, fairy bersama kamu semua. seolah-olah tangan ini tak mahu dlepaskan, seolah olah kaki ini tak mahu melangkah pergi. Kita mmg ikhlas merinduimu. Kita mmg ikhlas menyayangimu. sahabat, kenapa???



Ya Allah.
ada satu perasaan yang hanya ENGKAU ketahui. Sungguh, hamba xmengerti dan tak mampu terokai. Kerana ianya sedang bersembunyi. Sesekali hamba cuba mengejar namun ia terus berlari. berlari. dan terus berlari. meninggalkan hamba sendiri. apakah peraasaan itu, Ya Illahi?



Oleh kerana , Fairy xtahu apa perasaan yang sedang fairy alami ini, Fairy serahkan pada Allah. Tapi, apa yang fairy tahu, satu sahaja, ianya membuatkan air mata fairy mengalir. membuatkan hati fairy berteriak kuat tapi xmampu diluahkan. kerana ia tersimpan serapi-rapinya. apakaj perasaan itu, Ya Allah??





No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...